Tento blog jsem založil proto, abych mohl sdělovat svoje zážitky světu

úterý 14. prosince 2010

DUE DATE

      Vcera jsem byl v kine na filmu NA DORAZ. S filmu mam opravdu výbornou náladu. Už dlouho jsem se u neceho tak nenasmal. U filmu se smejete od zacatku az do konce. Smejete se dokonce i u vaznych s scen, u kterych by vam melo byt spis do place. Mel jsem dokonce okamziky kdy jsem brecel smichy. Kdyz jsem se podival na svoje kamarady, byli natom podobne. Jestli jste videli upoutavku na Paranormal activity 2, jak se tam lidi strachy zvedaji ze sedadel, tak u tohodle filmu to je stejny, ale misto strachy se se zvedaji smichy. Ve filmu snad nebyla ani minuta bez vtipu. Zach Galifianakis, ktery v tomto filmu byl opravdu vyborny, je podleme v roce 2010 nejlepsi komedialni herec vubec. Kdo z vas videl parbu ve vegas nebo tento film, urcite me da zapravdu. Pochvalu zaslouzi urcite i druhy hlavni herec Robert Downey Jr., ktery svymi filmy Sherlock Holmes  a Iron Man dobil hollywood  a nyni je jednim z nejzadanejsich hercu vubec. Nakonec ale nesmim zapomenout na chlapka, ktery ma tohle vsechno na svedomi. Todd Phillips je mlady reziser, ktery uz nam dokazal, ze umi natocit hodne dobrou komedii. Ja osobne se strasne tesim, az 26. května 2011 zajdu do kina a uvidim jeho dalsi film, Parbu ve vegas 2. Chtel bych film Na doraz doporucit vsem lidem co maji rádi komedie, nebo se jen radi zasmeji. Jestli me ale neverite, ze je to vyborny film, urcite si pustte trailer, ktery naleznete napřiklad na CSFD, a ktery vas zajiste dostane.

nějaké odkazy na zaver:     recenze Moviezone
                                  CSFD                 IMDB                 WEB


1 komentář: