Tento blog jsem založil proto, abych mohl sdělovat svoje zážitky světu

úterý 18. ledna 2011

BOARDWALK EMPIRE

     Po včerejším článku o THE WALKING DEAD mě to nedalo a chtěl jsem napsat článek ještě o jednom seriálu, který jsem v nedávné době viděl. Boardwalk Empire je také nyní aktuální, protože ho pod českým názvem Impérium - Mafie v Atlantic City začala 10.1.2011 vysílat česká HBO. Seriál vypráví o politikovi Nuckymu(Steve Buscemi) a jeho kumpánech, kteří vládnou Atlantic City. Je tu spojení s více městy po celé Americe, kde i jiní mafiáni řídí své kšefty. V tomto světě se odehrává spoustu příběhů spojených s mafií. V seriálu vystupuje třeba i nejznámější americký mafián Al Capone(Stephen Graham). Seriál se mě moc líbil a už se těším na druhou sérii. Akorát tam podle mě mohlo být více akce. Seriál jsem viděl na americké HBO s českými titulky. Mám rád spoustu filmů o mafiánech. Moje neoblíbenější mafiánské filmy jsou Goodfellas  a American Gangster .

odkazy:
                  CSFD                             IMDB                              WEB

Žádné komentáře:

Okomentovat