Tento blog jsem založil proto, abych mohl sdělovat svoje zážitky světu

středa 26. ledna 2011

SEASON OF THE WITCH

     Podruhé za tento týden jsem navštívil se svým kamarádem Ediem kino. Na tento film jsem se těšil mnohem více než na TRONA a nejen pro to, že je Nicolas Cage můj oblíbený herec. K příběhu bych řekl asi to, že se točí okolo dvou dezertérů s křížových výprav( Nicolase Cage a Rona Perlmana). Aby jim církev odpustila přijmou úkol, dopravit čarodějnici do kláštera kde se má podrobit soudu a posléze vymítání. Na víc už si zajděte do kina. Film se mě z počátku celkem líbil a splňoval nároky jaké jsme na něj měl(nečekal jsem oscaroví film). Bohužel posledních 15 minut mě dojem s filmu zkazilo na průměrný film. Nejlepší herecký výkon pro mě předvedl Ron Perlman. Kdybych ho měl film něčemu přirovnat, tak je to takový lepší Solomon Kane. I přes problémy které film měl, bych řekl že se z něho vyklubal celkem koukatelný kousek.

odkazy:
                CSFD                                 IMDB                                WEB

Žádné komentáře:

Okomentovat