Tento blog jsem založil proto, abych mohl sdělovat svoje zážitky světu

úterý 25. ledna 2011

TRON: LEGACY 3D

     Právě jsem přišel s tohoto filmu s kina a mám velmi rozporuplné pocity. Film vypráví o druhém digititálním světu s názvem GRID. Do toho se dostane Sam Flynn(Garrett Hedlund), který tu najde svého ztraceného otce. Film pojednává nejen o jejich cestě domů. Abych to nějak shrnul, tak první sem napíšu nějaký pozitiva a pak negativa. Největší pozitivum toho to filmu vidím v ozvučení(hudba od Daft Punk byla fakt skvěla, i když nejsem zrovna fanouškem tohoto žánru). Další co se mi líbilo bylo zpracování světa asi v 8 brvách (kde hlavní byla černá a bílá a do toho pár barev laserů). Tady u mě pozitiva končí. Jako hlavní negativum tohoto filmu vidím, že jsem se u něj nebavil ba naopak spíše usínal a nezachránilo to, ani to že se ve filmu v převážné části pořád něco děje. Jako druhý problém vidím ve 3D. Nevím jestli se tento film promítal i ve 2D, ale ta třetí dimenze mě přišla naprosto zbytečná(na posledním 3D jsem byl na avatarovi a ten byl oproti Tronovi opravdu luxusní). Jediné moment co stal za to byl ještě před filmem v traileru na Thora(letěl přímo proti vám kámen). A to byli jen ty hlavní negativa.  Trošku mě mrzí že tento film nemůžu srovnat s původním Tronem. Já osobně bych prostě od filmu za 200milionů a 400milionů reklamy čekal víc!

odkazy:
                 CSFD                                 IMDB                                 WEB

1 komentář:

  1. 1) s Kroulou jsme se shodli ze jsi v článku úbec nezmínil s kým jsi byl na filmu
    2)jsem rád ze se ti líbily Daft Punk
    3) už se nedivim že se ti nechtelo do hospy

    OdpovědětVymazat