Tento blog jsem založil proto, abych mohl sdělovat svoje zážitky světu

pondělí 7. února 2011

FASTER

     Příběh vypráví o muži(Dwayne Johnson), kterému zabili bratra a pokusili se zabít i jeho, ale on to přežil a dostal se do vězení. Když je propuštěn tak se začíná mstít vrahům jeho bratra a po jednom je zabíjí. Občas do něj trošku zasahují dva vedlejší příběhy vraha a policajta, které mě spíše rozptilovali. Příběh úplně o ničem, ale to mě u tohoto filmu vůbec nevadí protože je tam dobrá akce a o tu v tomto filmu jde především. Líbí se mi také charakter hlavního hrdiny, který se na nic neptá a rovnou střílí. Takhle nějak si já představuji akční film v dnešní době.

odkazy:
                 CSFD                                IMDB                              WEB

Žádné komentáře:

Okomentovat