Tento blog jsem založil proto, abych mohl sdělovat svoje zážitky světu

pondělí 10. ledna 2011

MEGAMIND

     Tato animovaná komedie je o dvou nesmiřitelných nepřátelích MegaMindovi(dabuje Will Ferrell) a Metromanovi(dabujeBrad Pitt). Oba dva přiletěli ze vzdálených planet už jako děti. Metroman(supersprávňák) s nadpřirozenými schopnost, který vyrůstá v bohaté rodině. MegaMind(superpadouch) s obrovským mozkem, který vyrůstá ve vězení. MegaMind jejich souboje pořád prohrává, až jednoho dne vyhraje. Prvně je s toho celý nadšený, ale potom se začne nudit. Stvoří nového hrdinu (Titána), který se mu vymkne z ruky. Jak to všechno dopadne posuďte sami. Film je plný výborných vtipů, ale i dojemných situací. Kdybych to měl k něčemu přirovnat, tak to bude asi Shrek . Jinak u filmu jsem se moc bavil. I dabing byl výborný(aspoň ten anglický co jsem slyšel já). Film režíroval režisér Tom McGrath, který má na svém účtu oba dva Madagaskary a vznikl v dílně Dreamworks. Určitě stojí za to ho vidět, možná i na něj zajít do kina. Úvodní hláška s filmu" ,,Říkal si Metroman. Za to já jsem si dal skromnější jméno MEGAMIND".

Odkazy:     recenze Moviezone  
                  CSFD                                IMDB                               WEB

Žádné komentáře:

Okomentovat