Tento blog jsem založil proto, abych mohl sdělovat svoje zážitky světu

úterý 11. ledna 2011

TRUE GRIT

     Film je remake stejnojmeného filmu True Grit, který dostal v roce 1969 oskara. Příběh je o dívce(Hailee Steinfeld), které zabijí otce a ona se rozhodne vypsat odměnu na dopadení vraha. Nabídku příjme marshall Rooster(Jeff Bridges, které ho jsme mohli v nejbližší době vidět třeba ve TRON: Legacy ) a dívka si vydupe, aby mohla jet s ním. A jako poslední člen jejich výpravy se k nim přidá texaský ranger LaBoeuf(Matt Damon), který hledá vraha už i za jiný zločin. Jeho režiséři jsou bratři Ethan Coen a Joel Coen, kteří mají za sebou oskaroví film No Country for Old Men . Film určitě nebyl špatný, ale já měl na něj dost velká očekávání(ve spoustě článcích jsem četl, že by to mohl být aspirant na oskara) tak mě celkem zklamal. Ve filmu se mě líbila charismatická postava marshalla. Ale největším plusem tohoto filmu pro mě bylo herecké vystoupení 14-tileté holky(Hailee Steinfeld), která byla v tomto filmu podle mého názoru opravdu geniální. Film bych z hodnotil asi jako lehký nad průměr.

odkazy:     recenze Moviezone
                CSFD                                   IMDB                                 WEB

Žádné komentáře:

Okomentovat