Tento blog jsem založil proto, abych mohl sdělovat svoje zážitky světu

pátek 25. února 2011

Jackass 3D

     A je to tu znovu. Už počtvrté tu máme přehlídku nechutností v podobě dalšího pokračování série Jackass. Od minule se nám změnilo akorát to, že tento film je promítán i do 3D.

     Tato série se mě líbila, i  když u 3. dílu Jackass 2.5 začala trochu upadat. Ale 4. díl ji opět povznesl. Jackess inspiroval mnoho lidí po celém světě. Vznikl i český film Jackass Praha, který jsem ovšem neviděl. Takže pokuď jste příznivci tohoto druhu zábavy, tento film by jste neměli vynechat.

CSFD          IMDB          WEB          Trailer          Moviezone

1 komentář:

  1. NO film jsem ještě neviděl, každopádně ho mám v pořadníku na vejkend. Doufam že nevymizely ti poslední pravý jackass kterých bylo ve třetím díle oproti předchozím tak 50% Co bych jen zde uvedl je že celej program jackassa tedy tím jejich kravinky co prováděj jsou sponzorovány americkou televizí, takže to se to pak ničí cizí majetek ( v některých scénkách ) když to není za svoje... DonLicka

    OdpovědětVymazat