Tento blog jsem založil proto, abych mohl sdělovat svoje zážitky světu

sobota 26. února 2011

Sons of Anarchy

      Už dlouho jsem tu nenapsal nic o žádném seriálu. V poslední době jsem ale shlédl jeden,který mě opravdu uchvátil. Seriál Sons of Anarchy je o motorkářském gangu, který prodává zbraně. S toho vznikají různé problémy, kolem kterých se seriál točí.

     Seriál se kouká na zločin a zákon z opačné strany, něž dnešní kriminálky. Jinak je to vesměs podobné. Trvalo prvních pár dílů než jsem se do toho dostal, ale potom mě seriál úplně uchvátil a pouštěl jsem si další, a další díl a nemohl jsme přestat. Zatím vyšli 3. série tohoto seriálu. Takže pokud máte rádi akční seriály, neměli by jste tento kousek vynechat. Seriál právě běží na Prima Cool.

CSFD          IMDB          WEB          Trailer          Moviezone

1 komentář: