Tento blog jsem založil proto, abych mohl sdělovat svoje zážitky světu

středa 23. února 2011

Little Fockers

     A je to tady. Třetí pokračování mé oblíbené série o Gejlordu Jebalovi(Ben Stiller). Tento film je zaměřený na předání žezla JebKmotra, od nemocného Jacka(Robert De Niro), Gregovi který se mu snaží dokázat, že na to má. Film má opět spoustu zvratů a objevuje se tu cela Jebalovic(Dustin HoffmanBarbra Streisand) i Jackova rodina(Blythe Danner). Jednu z větších rolí tu hraje také Owen Wilson.                                   
     Tato série(Fotr je lotr,Jeho fotr, to je lotr!) byla moje oblíbená, užil jsem si u ní spoustu zábavy. Po pěkném traileru, ve kterém bylo vlastně všechno, co se mě ve filmu líbilo jsem opravdu zklamaný. Myslím že scénáristům a režisérovi už docházejí nápady na nové vtipy. Za mě můžu jenom doufat, že tento film byl s této série poslední.

CSFD          IMDB          WEB          Trailer          Moviezone

Žádné komentáře:

Okomentovat