Tento blog jsem založil proto, abych mohl sdělovat svoje zážitky světu

úterý 22. února 2011

Gulliver's Travels


     Guliverovy cesty už byli zpracovány mnoha způsoby, ale tento je určitě originální. Toto komediální vystoupení se odehrává v přítomnosti, kde hlavní hrdina(Jack Black) se dostane přes Bermudský trojúhelník do říše liliputů. V tomto světě prožívá spoustu dobrodružství.

     Film mě hlavně zaujal nádherným světem, jenž ve filmu postavili liliputští stavitelé pro Gulivera. Můžeme tu vidět třeba zmenšenou Wall Street, nebo zmenšené kino. Ještě mě příjemně překvapil herecký výkon hlavního představitele. Co mě hlavně zklamalo to byl příběh, který mě přišel celkem o ničem. Celkově mě přijde, že potenciál tohoto filmu mohl být mnohem větší a oproti knižní předloze, i ostatním filmům o Guliverovi docela zaostává.


CSFD          IMDB          WEB          Trailer          Moviezone          

Žádné komentáře:

Okomentovat