Tento blog jsem založil proto, abych mohl sdělovat svoje zážitky světu

neděle 27. února 2011

Sanctum

     Film vypraví o několika lidech, kteří zůstanou zatopeni v největší neprozkoumané jeskyni světa. Jelikož se jeskyně zatopuje musí se vydat najít jinou cestu ven přes neprozkoumané území. Příběh je natočený podle skutečné události.

     Teď k tomu jak se mi film líbil. Řekl bych to asi takhle:,, nuda, nuda, nuda". Už mám plný zuby podobných survival filmu, jako je tento. Už podle článku bych si film nepustil, ale ta značka James Cameron mě lákala. Ale to je tak všechno co film má. Jedno zvučné jméno. V poslední době se mě líbil s toho to žánru film 127 hours, který se ovšem s tímto filmem nedá srovnávat.
¨

CSFD          IMDB          WEB          Trailer         Moviezone

Žádné komentáře:

Okomentovat