Tento blog jsem založil proto, abych mohl sdělovat svoje zážitky světu

úterý 22. února 2011

Technická zpráva

     Právě jsem na blog přidal nové pozadí doufám, že se vám bude líbit. Chtěl bych ho časem měnit podle aktuálních filmových hitů. Momentálně je toto téma inspirováno filmem The Dark Knight Rises, který je pro mě asi nejočekávanějším filmem vůbec a dost se o něm v poslední době mluví, v souvislosti s obsazováním herců do role záporáků. Dále jsem přidal logo. Trailery už nebudu dávat přímo do blogu, ale dám tam jen odkaz na trailer, který si ve většině případů budete moct přehrát ve Full HD. Také jsem pro lepší přehlednost oddělil příběh od hodnocení. Ještě přemýšlím, že budu film hodnotit známkami líbil, průměr a nelíbil, což bych asi ztvárnil pomocí smajlíků. Ale nad tímto nápadem ještě chvíli popřemýšlí. Doufám, že se vám změny budou líbit a budete nadále navštěvovat můj blog.

Žádné komentáře:

Okomentovat